pure love







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





تنهایی من

 تنهايي من پاکترين و باوفاترين ياري است که در تمام زندگي پيدا کرده ام. 
تنهايي من با شادي هاي من شاد مي شود و با غم هاي من غمگين. 
تنهايي من هيچ وقت مرا تنها نگذاشته است. 
من هرگز تنها نبوده ام چون هميشه تنهايي من در کنار من بوده است. 
در فرهنگ تنهايي من خيانت جايي ندارد. 
تنهايي من به آساني به دست نيامده است. 
تنهايي من از انتهاي يک کوچه مه گرفته و غمگين با ناز و کرشمه به سمت من تنها آمده است. 
تنهايي من با تمام چيزهايي که در خود دارد مرا تنها نمي گذارد. 
در تنهايي من، غم ، اندوه، عشق،شادي،خاطرات و من جاي گرفته است. 
در تنهايي من هميشه مي توان صداي موسيقي را شنيد. 
در تنهايي من هميشه فيلمي براي ديدن وجود دارد. 
در تنهايي من هميشه کتابي براي خواندن هست. 
در تنهايي من اشک همچون مرواريدي مي درخشد. 
من تنهايي خود را دوست دارم. 
چون با وفاترين ياري است که در تمام زندگي پيدا کرده ام........... 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط آتنا اكبريها در 17:12 | |